Ingen bloggning på länge..?

Känner att den här bloggen ligger lite i dvala, men jag har inte haft något vettigt att skriva om, och jag har det inte nu heller, men...

Idag är det onsdag, imorgon och på fredag så är vi lediga och det är jätteskönt, för ja gär så himla less på allt skolarbete.
Just nu så sitter jag och chattar med kompisar osvosv.
Har som sagt inget vettigt att säga, och jag hinner typ aldrig blogga då jag kommer hem från stallet. På senaste tiden så har jag ridit Masha väldigt mycket och även Lotus. Men nu så börjar ju ridskoleterminen lida mot sitt slut och Lotus är ute i Flarken och körs med vagn! och om ungefär en månad så är jag och Lotus på ridläger på Sörgården!

Ville mest bara blogga och har inget annat vettigt att säga så, a. Hare B!

/Natalie

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Jättfin blogg! <3 :



hur gör man så på headern så att bilderna sitter ihop i varandra? :) <3 tack :) <3

2012-07-01 @ 15:41:32
URL: http://sagoponnysar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0