Tillbaka från sjukstugan!

Tjena allihopa!
Jag har int kunnat blogga nu på ett tag eftersom att jag har varit sjuk väldigt länge och det har gått som ett krets i mitt hus då alla smittade alla jämt, Men nu är det över och jag tar nya tag ;)!
Under tiden jag inte bloggat har det tyvärr blivit så att jag tar inte längre hand om min lilla älsking pirat.. Eftersom att han har mycket arbete framför sig innan han kommer komma tillbaka till hans riktiga jag så kommer hans ägare www.korning.blogg.se <--- , Att "ta över" lite grann så att hon kommer inte att behöva någon annan som tar hand om pirat nu.. Men vi får väl se om jag får ta hand om honom igen nästa år kanske :)
Annars så har jag ju skaffat mig en gullig fjording till medryttarponny som heter Nettan. Henne tar jag hand om och rider så fort jag får tid :) Nu på söndag så skulle jag tro att det blir en till provridning men då på en liten B, korsnings ponny som heter Cayenne :) Bjuder på två söta bilder på Nettan och Cayenne. Också kommer jag nu att fortsätta blogga! :)

// Celina

Kommentarer
Postat av: Rebecka c:

Nemen gud så söta! :o <3 Men synd att du inte kan rida Pirat längre, ni passade ju så bra ihop =3

2012-01-14 @ 16:31:51
Postat av: frida

Cayenne är ju STOR för att va b-ponny hon är ju maxad :)

2012-01-14 @ 20:39:23
Postat av: Celina

Rebecka: Ja eller hur! :D Ja..Jag saknar pirat något så enormt...

Frida: Jo, det vet jag, Dock menade jag på det sättet att hon är liten I SIG alltså i kroppsbyggnaden osv. :D

2012-01-15 @ 12:05:17
URL: http://bponnysar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0