Dressyr,Liten och Tittig

Hejsan, Jag skrev inte igår när jag hade kommit hem så jag skriver nu istället.
Igår så tog jag dressyrsadeln och red lite dressyr på uteridbanan på surf, Det gick bra!
Dock var hon lite oangagerad i traven till och från, Och när jag skulle fatta en galopp så gjorde hon ett glädjeskutt och eftersom att det var ganska halt som jag märkte efteråt så halkade hon också till lite och det tyckte hon var lite läskigt. Så jag fortsatte i skritten och sen kom det en hästtransport och då vart hon mer på tårna och hon småtravade hela vägen hem.

Men jag tyckte att det gick bra!
Bjuder på två bilder från igår.


Denna bild har jag redigerat lite grann så det är därför kvallan är konstig.

stallets hund, timme tim. Så underbart söt!

Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0