Cayenne3

Hejsan, Ännu en bortförklaring kommer nu när jag säger att NEJ jag vet att jag inte har bloggat något men det har då att göra med att skolans himla CP datorer typ pajar hela tiden, Iallafall min.. *sadface*

Iallafall, Jag har då blivit medryttare på cayenne!
Provridningen blev i ridhuset på surf och det gick superbra, Jag var tydligen den första medryttaren som kunnat fatta en galopp på henne första gången, Så det gav väl självförtroende antar jag!

Jag kommer att rida kajsan (cayenne) på torsdagar och ja..
Det har blivit strul med min lilla fjording nu också.. Sedan hon kastade av mig så har hon tydligen kastat av alla som har ridit henne och hennes andra medryttare hade skadat höften ganska rejält..
Så ägaren anlitade sin kompis till att se om det gick att lösa, om det var bara för att jäklas eller om det är något med sadeln eller bettet... Men vi får väl hoppas på att det är sadeln eller så, så att det går att lösa.

Imorgon så är det ju torsdag och då jag ska fara till min sötaste Kajsan då och jag ska förmodligen rida ut, men hovslagaren kommer klockan 17:00 så det blir väl senare än tänkt men som tur är så är vi lediga från skolan på fredag, !LYX! Skriver efteråt!

Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0