Bestämt..

Hejsan,  Idag är det ju Söndag, Jag har ingen aning vad jag ska hitta på för något men det blir väl NÅGOT iallafall...
Nu är det iallafall bestämt att jag ska provrida Cayenne på fredag :)
Jag har dock inte så mycket att komma med idag men jag kännde mig tvungen att göra ett kort inlägg bara för att hålla bloggen i "styr".. Men jag undrar också om jag ska börja blogga såhär liksom, Vardagligen istället för att bara skriva innan och efter stallet. Eller vad tycker ni? Det kanske blir lite roligare att läsa då? Eller tråkigare? :)
Sedan hade jag tänkt fråga om det är så att ni vill att jag ska göra typ, Hiss eller Diss?
Släng en komentar om vad ni tycker att vi ska skriva om så blir det säkerligen roligare att läsa bloggen! Kom med alla tips ni kommer på!

//Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0