Sämst upd.

Hejsan, Jag vet att uppdateringen har varit sämst, men jag har nämligen varit utan dator så det har varit lite svårt att hålla igång uppdateringen.

Men hur som helst så har det börjat gå jätte bra med pärla nu! Vi tränar mycket dressyr och hon har börjat gå helt galet fint på tygeln utan att jag tvingar henne till det. Senast jag red henne så hoppade jag lite också, och det gick jättebra! Hoppade lite bana och så. Hon busade bara pytte lite! Som högst hoppade vi 70! STOLT. Lill pärlan kan ändå! Så på söndag blir det hoppträning för Sofia!

Jag har förmodligen inte hunnit berätta att jag ska ha Pärla på foder i sommar för att försöka få ordning på henne så att hennes ägare ska kunna rida henne, alltså eftersom att pärla kastar av henne hela tiden. Så det ska bli askul! Om det går riktigt bra kommer vi att starta en liten klubbtävling, så man får ju hoppas på det bästa!

Med Cayenne går det också bra, vi har lärt känna varandra så pass bra nu så att jag har börjat kunna galoppera med henne när jag rider ut.
Just nu är jag med Alida och vi ska fara till henne vid 3 tiden. Sedan kommer jag att sova hos henne.

Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0