Update.

Hejsan, Dålig update för mig som vanligt. Jag får ta och skärpa mig!
Under detta lov har jag spenderat mycket tid hos min lilla pärla. Underbart mysiga riduter både långa och korta samt mycket mys i hagen. Jag tränade henne och skulle se om hon följde efter mig, hon följde efter mig i nästan alla gångarter! ( Nästan menar jag då med skritt trav och en galoppliknande gångart blandat med typ tölt? )
Så det var riktigt trevligt!
I torsdags var jag hos Cayenne på dagen eftersom att jag skulle rida för Evelina Pettersson, (min ridlärare på tisdagar) Det gick över förväntan måste jag säga! Vi tränade mycket galopp och fattningar, Cayenne var stel till en början med mjuknade efter varje fattning. Känns som att jag lärt känna mer än en sida av henne nu iallafall!
Nu sitter jag här och väntar på min underbara syster som flyttat hem ifrån för en vecka sedan men som kommer att komma hit varannan helg som jag är hos pappa. Dock var hon ute på någon klubb igår så att hon kommer idag istället, sedan ska vi fara och köpa godis som vi inte gjort på ett helt år nu! Mums c:
På söndag ska jag fara till älskade Pärla och jag lär väl rida ut då, och det är fint väder så lär jag hitta ställen att rejsa på! ;] Hoppas att ni får en fortsatt trevlig helg så hör jag av mig på Söndag!
Bjuder på två bilder från veckan, Ha det bra! <3
Lite smått redigerad P.ga mitt brutalt fula ansikte:)

Celina

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: Tack! :)

2012-03-10 @ 13:00:06
URL: http://surfryttarna.blogg.se/
Postat av: Tova

RIKTIGT söt ponny :)

2012-03-12 @ 11:03:14
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0