Beställt.

Hejsan!
Förlåt att uppdateringen varit sämst nu på denna blogg men det är svårt att hålla igång den när det är så mycket annat med skolan och så...
förlåt men det är inte så enkelt..

Nu känns det som att det går mycket mer framåt för mig och Pärla!
Känns som att vi kommer överens mycket bättre och båda litar på varandra.
Nu behöver jag inte godis med mig för att hon ska följa efter mig eller komma till mig då jag ropar på henne, Det känns super duper bra! Att hon har mycket mer respekt för mig!
Igår så bestämde jag mig för att pärla ska få lite variation i hennes outfit så jag beställde ett nytt schabrak från hööks, Bild kommer. Och nästa måndag så lär det bli fler saker. Dock kommer jag att spara det schabraket tills att hon slutat lossa så mycket hår, eller åtminstonde tappar Mindre hår så att det inte blir "förstört" på en gång. Men så det ska bli trevligt ;)

Det rullar på ganska som vanligt för mig och cayenne, Dock börjar det att gå bättre. Har fått rida för Evelina två gånger och det har bara gått bra. Så jag hoppas att det fortsätter så!

Ikväll så ska jag som vanligt fara till Cayenne och det blir väl att bara rida ut ett tag i skritt och trav. Inte så mycket mer komplicerat.


Schabraket jag beställt.

Celina

Kommentarer
Postat av: Tilde Wrangell

Åh va söt ponny

2013-03-29 @ 08:47:53
URL: http://tiildew.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0