18/03-2012 ~ Lotus.

Förlåt för dålig uppdatering från min sida, men jag har inte ridit något den senaste veckan nästan och jag har inte någon stor bogglust..

Idag så var det strålande sol, underbart ridväder!
Jag började med att rida på banan lite, Lotus var inte sammarbetsvillig och stannade i varje hörn, sedan då man väl fick fram honom i en trav så skulle han springa hur snabbt som helst!
men tillslut så lugnade han ner sig och sökte sig nedåt med huvudet.
Som avslutning så skrittade jag ut med Alicia och Duell bort mot Gotthard's (uuh, dunno how to spell it..), det gick lite sådär, Lotus höll på att fjanta sig hela vägen dit och skulle takta hela tiden, det var lite irriterande eftersom att det var tänkt att vi bara skulle skritta ut..
På vägen hem så fick Alicia rida först, och då så vart det lite bättre. Men sedan kom det en bil som körde förbi utan att sakta ner farten, så Lotus blev rädd och började bocka och hålla på. Jag fick styr på honom sedan, men då så var han spänd hela vägen hem, irriterande nog..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar till Celina: Tack snälla du!

2012-03-19 @ 19:01:59
URL: http://finanora.blogg.se/
Postat av: Fanny & filippa

Sööt bild ♥



Kram!

2012-04-22 @ 13:05:48
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0