-Lördag-

Hej, idag är det lördag och jag vet inte riktigt vad som kommer att hända idag.
Jag tänkte fara och rida pärla men idag tror jag att jag skippar det.
Jag ska titta runt på datorn på hööks osv. och se om jag hittar några fina saker till pärla.
Ev. något schabrak men också något pannband och någon grimma.
Känns som att jag och hon behöver uppdatera oss lite i stilen.
Och eftersom att Pärla lossar så SJUKT mycket hår så ska jag nog köpa en såndär grå sten ;)
Imorgon så kommer jag och min kompis fara och titta på hopptävling på surf, eftersom att cayenne och nataljé ska tävla. Så det blir en tidig morgon! Och efter det så ska jag fara till pärla. Har ingen aning vad jag ska hitta på men tror att jag ska hålla mig på banan imorgon och kanske hoppa lite grann:)
Hoppas ni får en trevlig dag så ska jag gå ner och äta frukost nu!

Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0