Red på banan med Lotus!

Idag red jag på banan med Lotus.
Till en början var han väldigt seg och trög, och stannade i varje hörn för att titta sig omkring eller klia sig på benen.
Sedan började jag trava lite och så. Jobbade mycket på volter eftersom att han sprang iväg ganska mycket och inte lyssnade så mycket på mina tygeltag.

Sedan skulle jag fatta en galopp eftersom att han gick snällt i traven, men då började han bocka och busa en massa. Sedan fortsatte han så ganska mycket, och fjantade sig en hel del.

Men sedan då jag skulle trava och skritta av honom så var han väldigt snäll,
han lyssnade bra och sökte sig nedåt!

Jag är inte helt nöjd med dagens ridpass, men jag orkade inte göra så mycket heller. Jag tror att jag håller på att bli förkyld..


Bild från i sommras.

//Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0