Snöstorm.

Hejsan, Imorse vaknade jag av att det blåste.
Men var ju dock ändå tvungen att trotsa vädret för att fara till lilla pärlan.
Alida, följde med till Pärla och så, det gick jätte bra, www.alidavenngren.blogg.se  <--- Alidas blogg, Kolla gärna in!

Hur som helst så red jag ut, det gick super bra, vi galopperade fram och tillbakaväg utan problem och hon skötte sig hur bra som helst! På tillbaka vägen så red vi också på grannstallets ridbana, det gick också bra, jag kunde köra alla gångarter där också.

Så alltså, trots det vidriga snöovädret och Pärlas enorma styltor hon fick stup i minuten så gick det ändå över förväntan!

Hoppas att alla får en fortsatt trevlig dag/kväll!
Imorgon ska jag rida henne igen och då skulle det inte vara lika blåsigt, det skulle vara sol osv, så då blire ut och galoppera!! Wihoo!

Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0