Dålig bloggning.

Hejsan!
Har haft lite dålig bloggning på senaste tiden.. Men det har inte hänt så mycket speciellt heller..

I lördags så var jag i stallet där Lotus står, det var så kallt , så jag red inte så länge typ 5-10 minuter, eftersom att hästarna har det nog jobbigt med att hålla sig varma!
Igår var jag i stallet, då så hade vi teori, vi fick lära oss att planera ett ridpass på 45 minuter.
Sedan så fixade jag och min kompis Linn så vi ska praoa på SURF v.13, det kommer bli awesome!
Jag ska även till stallet senare ikväll, det är hoppning, och jag ska hoppa med Pirre. Det kommer bli jättekul! Är väldigt taggad på det!
Jag kommer väl skriva om hur det gick senare.

Nu har jag inget mer att säga, så ha det bra!


Lite bildbrist på hästbilder eller något?

//Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0