Cayenne och Pärla

Hejsan, Skriver nu om torsdagens och gårdagens ridning.
I torsdags red jag ju cayenne. Då var det - 24* så det vart en barbacka tur i ca.30 min. Känns bra att jag börjar lära känna henne mer och mer nu. Börjar gå till något positivt:)
Igår så följde min kompis rebecca med till pärla och då var det också ganska kallt så det vart väl ungefär lika länge som hos cayenne, och jag red barbacka på pärla också:)
Det gick betydligt bättre än när jag var hos henne sist då jag han gå ungefär tio meter innan hon började stegra och bocka, då var jag helt enkelt tvungen att vända och släppa henne på ridbanan i 10min istället.
Så jag hade förväntat mig att hon skulle vara mycket mer envis eftersom att jag gav upp förra gången, men det gick bara bra. dock så skrittade jag bara:) Vi får hoppas att det är mindre kallt nästa söndag så att jag kan galoppera lite och så. Imorgon så är det ju tisdag och då har vi hoppning på surf. Då ska jag rida Tilda, det ska bli jättekul! :)
bild lånad från surf´s hemsida.
Kan ju också lägga upp en bild på en tröja som jag beställt från myone.se
En mountain horse hoodie:) Riktigt snygg tycker jag! :)

Celina

Kommentarer
Postat av: Tova

Åh vad jag saknar B-ponnytiden >.<

2012-02-07 @ 09:58:32
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0