Barbacka.

Hej, nu har jag precis kommit hem från cayenne. Jag red barbacka i ca en timme om inte mindre.
Det gick helt ok!
Hon var väldigt på tårna hela tiden och eftersom att jag inte är van vid sånna ponnysar som beter sig just SÅ, så känner jag mig lite osäker. Men hon är aldrig dum!
Men vi känner inte riktigt varandra helt än, så det känns som att jag behöver hålla mig i skinnet lite.
Men sedan så tycker jag att jag måste bli mera självsäker och tro att jag kan saker!
För att om jag fortsätter att vara osäker så blir det ju inte bättre.
Jag måste banne mig skärpa mig och ta mig igenom cayennes påhitterier!
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll även fast jag inte kom med några bilder! ;)

Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0