Alltså blogg.se.. SNÄLLA?

Hejsan, För några dagar sedan så skrev jag ett inlägg om allt jag hade glömt att skriva om.. Ett ganska långt.. Ser nu att det inte hade pulicerats! Jomen tack blogg.se! Men hur som helst så tror jag att jag skrev om när jag red pärla och det gick jättebra, jag trodde att hon skulle vara tjurig och så men hon var jätte snäll efter henne lite envisa början, men hon drar ju alltid till med en sån varje gång så jag är väl van.
Sedan skrev jag om att jag hade ridit cayenne, vi skrittade broarna runt och det gick bra. hon var lite på tårna och så men det var ingen fara. Men sen dess har jag ju ridit henne en gång till och då fick http://www.alidavenngren.blogg.se följa med, hon fotade lite och så. men iallafall så då red jag till surfs ridbana och red dressyr.
Hon var väldigt lugn och fin i början. Det körde några skotrar en bit från surf som hon reagerade på men det var lungt efter en stund. Men sen så reagerade hon lite väl brutalt när några människor gick förbi så hon flög upp i luften och jag flög av. Men det gick bra, gjorde illa svanskotan lite grann med annars var det ingen fara ;) Idag ska jag ride pärla, eftersom att det inte är lika kallt som sist så tänker jag nu ta sadeln och fara ut och galoppera lite. Känns som att både hon och jag kommer behöva det!
Här får ni en bild från i torsdags på mig och cayenne. Dock har jag redigerat den lite.
Världens finaste.

Celina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0