-

Hejsan, idag så var det väl inte sånt väder som jag fick veta att det skulle vara, det skulle ju tydligen vara sol och inte lika blåsigt men så vart det ju inte riktigt. Det var inte sol, dock var det inte lika blåsigt men fortfarande inte sådant väder så det kändes som "ÅH! NU VILL JAG UT!"

Hur som helst så stod jag och flätade pärla i nästan mer än en timme skulle jag tro.
Det var jättetrevligt "tidfördriv" tyckte jag, I början så trampade hon runt, knuffades och hade sig. Men det gav sig efter några minuter.

Efter det så gav jag mig ut och skrittade lite barbacka.
Tränade på att skritta fram och tillbaka utan att hon skulle få panik för att hon ville hem och utan att hon skulle få panik för att hon inte ville gå åt motsatta håll. Det gick helt ok. Hon har ju fortfarande ett sådant litet problem, men det ska nog lösa sig!

Nåt mycket mer än så gjorde jag nog inte!
Gick ganska bra idag tycker jag:)


Bild från arkivet.

Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0