Helt depp.


Bara jag som tycker att jag påminner om Bellatrix i HP i det det lite vågiga håret?

Har just ätit middag och ska snart iväg till stallet, ikväll så är det förberedande hoppning om jag kommer ihåg rätt. Jag ska rida Gandalf ikväll.. Jag är inte helt säker på att det kommer gå sådär superbra, men man kan ju alltid hoppas, och försöka såklart!
Jag är typ helt depp just nu,
- Först så gick det inte alls så bra på engelskaprovet som jag hade trott!
- Jag kommer inte rida ett skit på typ 1 vecka eftersom att jag åker bort på påsklovet...
- Vi har snart prov i fysik och matte och jag fattar verkligen ingenting.
bwerghwegr.

Ajah, har inget speciellt att säga nu, och jag ska hinna packa lite eftersom jag åker hem till pappa ikväll eller imorgon, och sedan måste jag iväg till stallet!

Kommentarer
Postat av: Ida och Sanna - Vi Satsar På Trav

tävla gärna om VECKANSBLOGG!:)

http://yankhornline.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

/Vi på YANKHORNLINE.BLOGG.SE

2012-04-06 @ 17:06:24
URL: http://yankhornline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0