Skritt och hopp!

Hej!
Nu har jag kommit hem från Pärla!
Jag skrittade på en volt på banan. Tränade formen osv.
Hon skötte sig suveränt och lyssnade jätte fint! Gick JÄTTE fint på tygeln!
Jag är jätte nöjd med dem 20 minuterna!
Efter jag hade ridit så hoppade jag av och byggde upp ett litet hinder, Så att hon fick skutta lite!
Det gick jättebra! Fast det var ju mest för kul! :3
Det första jag fick höra när jag kom till stallet var att Pärla hade hittat på något nytt. Hon har börjat ta tygeln och rusa så att när Tina (hennes ägare) red igår, så föll hon av. Det ogillas extremt! Pärla backade nåt steg då jag frågade vad det är jag hör! Inte ska min lilla gris göra så!
Men nu under lovet blir det att ta det lungt, Fara och rida Pärla, och ha hoppning på surf! Askul!
Nu ska jag chilla lite innan jag ska laga lite mat ;3
Hoppas att alla får en fortsatt trevlig dag!

Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0