Påsklovs-lat?

Idag så har jag bara tagit det lugnt typ hela dagen, jag träffade Linn ett tag och då fotade vi eftersom att vädret var jättefint idag och hoppas det håller sig resten av veckan!
Det är ju påsklov nu, men jag har inte gjort så mycket speciellt hitils, jag har varit ganska lat faktiskt...

Imorgon så är det ännu en dag då jag inte kommer göra så mycket, det blir väl att åka till stallet eftersom det är hoppning och jag får troligast rida Masha om det inte har ändrats och sedan så ska jag packa eftersom att jag åker iväg till fjällen på onsdag! Det är väldigt taggat eftersom att Linn då också ska med till fjällen, det kommer bli asm!

Men annars så har jag inget mer att säga nu, det händer inte så mycket intressant så det finns inte något att blogga om men a...
Hare!

Jag är medveten om 3 saker.
1. Jag hade glasögonen idag.
2. Tugga inte tuggummi då man tar kort på sig själv, för man ser jäkligt nöjd ut.
3. Jag ser allmänt störd ut.


Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0