Påsklov!

Hej!
Bloggandet har inte blivit bättre för mig eftersom det varit mycket i skolan och det kan jag tyvärr inte göra något åt...Sorgligt nog!
Men nu är det påsklov! Yey!
Kommer att spendera varje dag hos Pärla :3
hos henne kommer jag då att försöka träna ganska mycket bommar och lite skutt och så, för att hon ska kunna vara lugn då jag hoppar bana och så. Hon har ju en tendens till att rusa efter hinderna och det är underskattat i mina ögon. Jag vill gärna kunna ha kontroll över henne...! Så det ska vi träna på i veckan!
Förutom Pärla nu då så rider jag ju självklart fortfarande på surf!! Jag har bara inte orkat skriva efter lektionerna..
I tisdags (förra veckan) så hade vi förberedande! Yippieh!! :D Vi skulle själv välja hästar, jag ville ha Diva, men dock kom jag lite sent så hon var redan upptagen. Så jag skrev upp mig på en ponny som jag aldrig ridit förr! Diana! Ett litet russ som är lika rund som hon är snäll om man får säga så..! ;)
Det gick asbra! Förutom att hon tjurade här och var, men det var ingen stor grej.
Nä, Nu ska jag chilla lite ;) Njuta av lördag och tagga upp tills imorgon! Då ska jag ju till pärla!
Världens finaste <3

Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0