ingen rubrik..

Dagen ridning vart skritt och trav runt ersboda. Det gick helt ok, Hon var lite dryg men hon rusade inte iväg med mig och det är väl huvudsaken.
Efter att jag hade ridit ut så tog jag lite galopp på banan. Hon var superduper duktig och bockade inte en endaste gång. Super nöjd är jag. Och jag är otroligt glad över att hon böjer på halsen nu utan problem. Förut när jag ville att hon skulle gå i form så slängde hon bara på huvudet. men nu så böjer hon fint och utan att slänga med halsen. Jag vill ju aldrig tvinga hästen ner i form utan försöka rida dom till den. Ibland går det, och ibland inte. så länge dom är nöjd och tuggar på bettet så är det väl ett bra täcken på att dom har förstått vad man vill.
Nu sitter jag bara och är yber töstig även fast jag redan druckit.. hehe...
Imorgon ska jag ju fara till pärla igen och då tänker jag faktiskt hoppa lite med henne, då jag sitter på.
För igår så fick hon ju hoppa lite själv men imorgon så tänker jag hoppa.. Vet att jag nyss sa det men... Jag ska hoppa iallafall... Haha okej jag ska sluta... Fast jag ska faktiskt hoppa på surf imorgon också!
Askul!!! Tagga!
Om ett tag ska vi fara och titta på en ny cykel till mig och fara och köpa ett par converse.
Har längtat aslänge efter ett par sånna :'3

Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0