Skenande jul..

Idag så red jag ut i skogen med Alicia.
Det var tänkt att vi bara skulle ta det lugnt och skritta.
Men såklart så hade Lotus andra planer..
Helt plötsligt så började han bara bocka, och slet tyglarna ur händerna på mig och började skena iväg.
Själv satt jag på och fattade inte riktigt vad som hade hänt.
Efter några 100 meter fick jag tag i honom och satte honom på baken.
Han fortsatte att bocka på stället och busade.
Då bestämde vi att vi skulle sitta av och leda hem hästarna istället.
Men Lotus hade som sagt andra planer...
Han klev på mig och slet sedan tyglarna ur mina händer och galopperade iväg.
Det blev såklart lite panik eftersom att det är en bilväg alldeles i närheten av där vi red.
Men som tur var så var det några andra människor som var och red som fångade in Lotus!
Sedan skrittade jag lite på banan, då skötte han sig, antagligen eftersom att han hade fått springa av sig lite..
Jag red lite på volter och gjorde mycket halter. Det går inte att göra så mycket annat eftersom att hela ridbanan är en isbana..
Duell och Lotus i sin isiga hage..

God jul på er allihopa! :)

/Natalie

Kommentarer
Postat av: Ida - Galoppgalna

Äre där Lotus o Duell?? Asså isf har jag också varit medryttare på totte (lotus)!! OMG om det är HAN <33!!

2012-06-26 @ 22:38:11
URL: http://galoppgalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0