Presentation / Första inlägget!

Hejsan!
Jag heter Celina och styr den här bloggen med Natalie.
Förhoppningsvis ska detta då bli en hästblogg där ni får följa våran ridning osv.

Jag rider lite olika ponnysar men för det mesta rider jag min "medryttarponny" Pärla.
Pärla är ett litet busigt russ som jag rider ganska ofta ( obestämda dagar )
Sedan så är jag medryttare på ett till russ dock inte lika busigt, Kålmans Pirat, det är han och jag som  är på bilden till vänster på headern om ni undrar.

Något som jag och Natalie har gemensamt är att båda rider på surf där min favoritponny är tilda.

Nu till mer "INLÄGG"s aktigt , Eftersom det nyss blivigt jullov så kommer jag imorgon att fara och rida ut på pärla med min kompis då hon ska rida en annan häst på gottar (pärlas stall) . Vi lär fara runt 11 tiden så jag bloggar efteråt. Hoppas att ni kommer vilja följa våran blogg och våran ridning!

Godnatt alla!

Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0